⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

bANyAk BaNyAk BAnyAK bANyaK ^_^

^^, ASSALAMUALAIKUM AND ANNYEONGHASEYO ^^,

Auucakkk >.< hasyummm!!!! *hidung masuk habuk* ,,masukmasuk jee kat blog nie tetibe berhabuk pulak gua cakap lu T.T, hewhew.. well,bila malas menghantui diriku ini *peace* habukhabuk berserta bau bangkai cicak dicampur bau hangit tengitt dikacau dengan sawangsawang yang  dibina oleh spiderman gua dan akhir nya di 'FUHHHHHHHHHHHH' kat skrin lappy gua,nasib baik tak ada air liur melekat kat skrin nie >.< ..gua bukan pengotor orang nya*peace* ..woittwoitt!!!!gua lupa nak tanya khabar pakwe ,makwe ,datuk ,nenek ,pakcik ,makcik ,simanis ,sikacak ,mak mertua ,ayah mertua sekalian ^^, sihat ke tidak? Alhamdulillah kalau sihat :) ,gua tumpang sepuluh kaki kegembiraan anda sekalian, ahaks XD.. yang tak sihat tu pandaipandai laa buat ape yang patut okeh laling =P ..hari nie gua agak kasar, afefasal kasar? sebabnya mood gua baik hari nie,jadi 'mia' akan dilenyap seketika, bhahaha.. mia akan biasakan diri 'gua' hari nie =P ..kalau yang tak suka tu tolong sangat laa main jauhjauh :) ,gua bukan nak menghalau tapi hanya mintak berambus dari blog nie sahaja >.< ..title gua hari nie 'bANyAk BaNyAk BAnyAK bANyaK ^_^' , apew yang banyak sangat banyak tu -,-', tingtong kepale otak aku XD ,ahaks,, banyak cerita gua nak share with u'alls ^^, jarijari gua baik hati nak layan idea yang melimpah hingga banjir sebab tak ade longkang -,-' ..tetibe jee =..=  tak ade kena mengena langsung,, abaikan =P ..

 April fool mestilah jatuh pada bulan april kan,kalau bulan julai bukan april fool tapi julai fool -,-' ,,adakah?? ahaks :) ..on fb tadi terjumpa picture kat atas tu :) ,gua pow baru tau april fool tu haram sebenarnya,, haishhh.. nasib baik gua tak pernah buat benda alah tu..hewhew :) ..gua baikkan =P .. gua bersyukur sangat sebab gua tahu semua nie :). kenapa haram? ini lah sebabnya ---> .'April Fool disambut pada 1 april kerana pada 1 april tahun 892H, berlaku tragedi pembantaian umat islam. Tentera salib telah melakukan pembunuhan serta penyembelihan terhadap semua umat islam di Sepanyol' @ 'Hari 'April Fool' adalah hari umat islam ditipu, dibunuh oleh orang Kristian di Sepanyol. Hukum bagi setiap muslim yang meraikannya adalah HARAM'.gua copypaste jee tu :) gua tak tahu betol or sebalik nya =) ,,gua share mana yang gua tahu jee *peace*.. so jangan laa nak april fool bagai untuk umat islam tu.. beringat laa kita :)

Gua nak share pasal kehidupan gua dulu laa >.< ,,boleh kew tidokk??? boleh kew tak suka hati gua laa nak type apew kat blog nie =P yedakk? bla bla bla bla bla =..= kehidupan gua Alhamdulillah bahagia jee >.< kot laa bahagia nye =P ..gua agak tak suka semakin hari semakin dewasa :'( ,afefasal tak suka? sebabnya gua semakin tua,bhahahaha...actually gua akan tinggalkan family yang gua sayang ketatketat eraterat nie,whuaaaaa :'( menangis berlagu kosong by najwa latif gua sekarang :') .. al-maklum lah gua akan sambung study beberapa minggu jee lagi nie :'( ,gua tak pernah berjauhan dengan family gua especially bilik gua + tilam wangi gua + bantal wangi dan bla bla bla :) .. tapi nie yang terbaik untuk gua sekarang dan akan datang :') *hanya mampu tersenyum* ..gua tak suka buat drama sedih kat blog nie =P,,pinggang gua sakit macam nak retak jee sekarang nie,, erkk? kesah pulak korang kan -,- ,hewhew..kehidupan gua agak busy dengan persiapan gua ke kolej nanti..gua mintak kolej jee,tak macam korang 'U' bagai bla bla bla...kesah pulak aku -,-'!!! padahal gua tak prepare apewapew langsung,hewhew..semua ibunda gua yang buatkan..woitwoit!!!gua bukan anak manja okeh =P..tapi manja laa jugak,bhahahaha..muntah biru + hijau korang baca statement gua tu,ahaks..semenjak dua enam puluh juta menjak nie,ibunda gua rapat benau dengan gua =) gua bahagia yang teramat sangat,gua ambek kesempatan tu and cerita apa yang gua simpan dalam hati,jantung,limpa and usus gua selama nie >.<,fikiran gua tenang,nyaman,harum and bla bla bla sekarang =)..terima kasih ibunda ^^,ILOVEYOU lah *tutup muka dengan bear*..selama nie gua sombong jee kat rumah >.< ,tempat gau hanya dalam bilik ^^, makan tidur dalam bilik kesayangan gua nie,ahaks..sekarang gua banyak habiskan masa di ruang tamu bersama keluarga, cewahhhh.. hewhew.. thanks hero gua a.k.a ayah gua =P sebab belanja gua and family makan malam ^^, memang kenyang sangatsangat :) ILOVEYOU jugak lah,hewhew..gua nak ILOVEYOU jugak dekat adikadik gua yang suka mintak kaki gua =..= ..even dorang nakal tahap kritikal,gua tetap kakak a.k.a kak long dorang >.< ...gua sayang family gua ketatketat!!!! =)

Gua nak citer pasal membemembe kesayangan gua pulak ^^,. ehhehh, hari nie birthday membe gua yang bernama IQMAL..'to iqmal yang otak gilergiler selama aku kenal kau,selamat hari tua geng :') semoga kau berjaya dalam hidup' ...huh *mengeluh sambil tengok jam* ..gua sayang membe gua kemaskemas :) gua rindu time sekolah :'( ..gua rindu nak lepak dengan membemembe kesayangan gua,lepak tu yang penting.ahaks >.< ..study samasama,makan samasama, pergi sekolah samasama, ponteng samasama, gelak samasama, sedih samasama semuanye lah samasama gua cakap lu =P ..fening aku tengok banyak benau 'samasama' nye..abaikan -,-' ..bagi gua kawankawan sama penting dengan family :') ,gua takut kehilangan membemembe gua,whuaaaaa :'( ..gua hanya mampu berdoa dan terus berdoa :') .. wana, pina ,kila ,maz ,apix ,iqmal ,wani ,yaya ,faz ,zati and abang,, aku sayang korang kemaskemas!!!! 
# ingat lah susah senang kita lalui bersama wahai sahabat :') muaaaaaaaxxxhhhhhhhhhhhhh~~

Yeahhhh!!!!! walaupun sedih,gua cuba berpura-pura bahagia :') ..otak gua serabut tahap F1 sekarang nie =( ..gua sendiri tak pasti apew problem gua sampai gua kusut masai memikirkan hal yang tak pernah wujud..grrr~ gua fening dengan ayat gua sendiri -,-' ,,tolong bagi penampo cepat!!!! ngee~ kenapa gua rasa macam tak semangat and semacam jee rasa sekarang nie =( ,mungkin sebab study gua nanti kew???gua harap macam tu laa,hewhew..gua tak nak pikiran gua kew laut yang luas tanpa hala tuju :'( ,, hah.. jauhjauh kan laa masalah nie :'( ..gua dah tak larat berpura-pura lagi..gua tak larat asyik makan jee sekarang nie disebabkan problem yang tak tahu asal usul tetibe muncul dalam hidup gua =..= ..gua rasa macam nak sepak lajulaju kat diri sendiri T.T ..tapi tak pew,gua tak nak sakit kan diri gua yang lemah nie.. alahaiii,gua benci yang bernama 'masalah' ..tolong lah ambek masalah nie sikit dari gua :') ,,moh kite kongsi bersama,ahaks =P ..mungkin ada hikmah disebaliknya :') *hanya mampu buat muka comel* >.<

Dear shamie ^^,
Awak!!!saya tengah dengar lagu dalam pendrive awak sekarang nie..tetibe pulak -,-'.. abaikan =P ..saya happy dengan awak sekarang :'),saya tahu awak pun sangatsangat happy dengan saya kankan (perasan)..terima kasih sangatsangat sebab 'tetttttttt' saya >.< ..terima kasih jugak sebab sabar dan terus sabar selama setahun lebih nie ^^, saya minta maaf sebab selama nie TERover marah, merajuk, bla bla bla ..saya memang macam nie :) ,tak suka boleh angkat kaki main jauhjauh =P ..saya sedar saya tak sesabar awak, tapi saya boleh sabar lagi sekarang nie >.< ..bawakbawak lah share sabar awak tu kat saya okeh,ahaks =P ..saya happy sangat awak boleh couple dengan family saya jugak :) ..gomawo shamie >.< ..terima kasih sebab awak banyak support saya and banyak tolong saya,hewhew..nanti saya belanja chokichoki okeh =D ..awak jugak banyak ajar saya erti hidup atas dunia nie :')..saya sangat hargai ape yang awak dah buat untuk saya selama nie >.< ...terima kasih sangatsangat sayang =P
# entry gedikkk kankan,,kesah pulak gua gedik kew apew =P ..gua punye pasal laa nak type apew pun kankan..trimas =)

Domo says : gua banyak lagi nak share citer and idea dalam otak gua yang tak berapa besar nie :) ,tapi jari gua sudah keletihan dan perlu rawatan dengan segera.ahaks ^^, bila gua rajin,gua update lagi blog yang buruk nie okeh =) ,gua sayang followers gua.. muahhhhhh >.< ... gomawo semua ^^, gua mau out dulu lah... paii paii sikacak simanis ^^,


Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

0 Click And Smile: