⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

bERkarOkkKK JOm !!! n_n

ASSALAMUALAIKUM tayunktayunk ku *ayat mintak kaki*,bhahaha..Annyeong peeps :') ..adew mood tak hari nie?kalau tak dew mood cari laa mood tu sampai dapat ok sayang ^^,tak mahu moodymoody sokmo nanti jadi anak dara tua baru tahu =P (just kidding)..hari nie punye laa bosan nak mati rasa nye dok dalam bilik jee X)..actually mia tak tahu nak post entry pasal apew hari nie =.=',haishhh,lepas mia dengar lagu BAWAKU PERGI by ZIZAN FEAT KAKA,terus masuk idea dalam otak nie macam F1 laju nye,hewhew :')..jadi mia nak tulis lirik lagu nie untuk korang :') ..boleh laa korang melalak sorangsorang nyanyi lagu nie kankan,bhahaha..ehhehh,tadi pow kan ade sorang blogger BW(blogwalking) kat sini and dia cakap,dia suka lagu nie >.< (tQ sayang),hah,lagi bersemangat laa mia nak kaci korang lirik lagu zizan feat kaka :')..jom usharr video yang mia curik kat youtube nie,hewhew..selamat menyanyi <3 <3 <3


p/s : kat dalam tu da adew lirik tau :') ,so boleh terus layan lagu nie sampai pekak ok,bhahaha =P..mia still akan tulis lirik lagu tu kat bawah nie tahu :') ..boleh laa copypaste nanti ^^, ..have fun <3



Lirik Lagu Bawaku Pergi – Zizan feat. Kaka
[Kaka]
Bawa aku pergi
Pacu laju-laju
Kita lari dari realiti
Bawa aku pergi
Pacu laju lagi
Malah kita
Tak perlu kembali

Tengah malam nanti
Tolong jangan lupa
Jangan mungkir janji
Aku dah teruja
Sudah cukup lama
Aku tunggu saat ini
Sejak kali terakhir kau hantar pulang
Hidup sungguh sepi

Tolong jangan bilang mama
Tolong jangan bilang papa
Malah jangan bilang teman karibmu
Jangan bilang sesiapa

Oh, buku merah jangan lupa bawa
Moga-moga belum tamat tempoh
Kali ini kita pergi lebih lama
Pergi lebih jauh, ayuh

Bawa aku pergi
Pacu laju-laju
Kita lari dari realiti
Bawa aku pergi
Pacu laju lagi
Malah kita
Tak perlu kembali

[Zizan]
Mata dalam kaca, topi berceloreng
Sarung tangan hitam, atas muka ada topeng
Hanya perlu siul, tidak tekan loceng
Hero sudah sampai, cepat terjun dari loteng
Kita terus ke sempadan aku pacu, engkau bonceng
Bawa bekal air muka cuci aib bopeng
Lari dari kewajipan, tanggungjawab ponteng
Lari dari kenyataan, mula kisah dongeng
Tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
Tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
Lari-lari baling bola salji depan gua
Sambil cari yeti kita boleh cari (what?)
Tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
Tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
Lari-lari baling bola salji depan gua
Tidak jumpa yeti moga-moga jumpa syurga

[Kaka]
Bawa aku pergi
Pacu laju-laju
Kita lari dari realiti
Bawa aku pergi
Pacu laju lagi
Malah kita
Tak perlu kembali

Bila kita pergi
Apa kan berlaku
Siapa kan peduli
Siapa ambil tahu
Hidup kita tempuh
Untuk apa saja
Tidak kira mana kembara membawa
Kita kan bersama

Buku merah jangan lupa bawa
Moga-moga belum tamat tempoh
Kali ini kita pergi lebih lama
Pergi lebih jauh, ayuh

Bawa aku pergi
Pacu laju-laju
Kita lari dari realiti
Bawa aku pergi
Pacu laju lagi
Malah kita
Tak perlu kembali

best kan lagu tu ;'),if adew yang tak suka boleh main jauhjauh ok dear ^^, .tak pakse anda untuk menyukai lagu nie =P...kepada yang suka lagu nie,ayuh kita goyang kepala layan lagu nie.bhahaha.*macam orang tak betul*..mia mintak diri dulu laa *cewahhh*,,korang tatap dulu gambar zizan and kaka ok :'),woitwoit bukan kaka pemain bola kelab apew entah tu tahu >.< ,,nie kaka penyanyi mana pow mia tak sempat nak siasat lagi,bhahaha..ok laa korang ^^,tata titi tutu :')





Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

0 Click And Smile: