⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

AkhiRnYa SiAp MEnG-EdiT bLoG kESayAngAn GuA =)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ^^,

Apakah motif pic mia kat atas tu? hah,mia saja nak buat pameran gambar sendiri =P ..abaikan =..= .hai my followers and silent readers ^^, hari nie mia tak nak citer panjangpanjang sampai ke kerak bumi :) mia just nak type yang ringkas lagi padat,hewhew >.< ..sebelum nak masuk citer title mia kat atas tu kankan XD ,mia nak mengarut laa kejab,ahaks =P ..mia tak suka eyebag!!!!! tetibe plak -,-' .yeahh!!! eyebag yang disebabkan tidur lewat or mata keletihan or tak tahu dah =P,, buruk sudah mataku yang sememangnye tak lawa nie, ahaks.. erkk? kesah pulak korang kan -,-' ..bla bla bla ..kesimpulannye mia tak suka eyebag :) ,korang pun tak suka jugak kankan ^^, baik angguk kepala tu,kang makan sepak lajulaju mia =P ..mia tak kejam okeh, hanya nakal sikitttt jee ,bhahahaha >.< .batuk keluar usus korang baca statement mia tu,ahakss..harap maaf ^^,

Berbalik pada title mia yang tak berapa nak gempak tu :) ..yeahh!!! dari petang sampai malam mia edit meng-edit blog yang cute sekarang nie (perasan) =P ,,mia mengaku yang blog mia nie tak lawa macam blog korang >.<.. well,mia baru berblogger nie sebulan lebih rasa nye or dah dua bulan -,-' ,grrr~ pabila usia meningkat,ingatanku semakin slow dan slow =..=,ahaks :) ..mia masih muda!!!! muda okeh =P ..lari tajuk sudah,moh kita kejar tajuk mia tu semula =P ..mia edit pakai hentam jee >.< ,,campur sana sini macam masak nasi ayam yang tak pernah mia buat pun ~_~ ..mia adjust mana yang tahu jee,tapi mia tengok jugak tuto orang lain >.< ..

HEADER BUATAN SENDIRI ^_^

Yang paling penting HEADER tu mia buat sendiri ^^, nak melompat sampai ke KFC rasa nye bila dah berjaya buat header sendiri :) Alhamdulillah..mia pakai photoscape jee XD ..tak pandai nak ber-photoshop bagai =P ..tapi doodle tu orang lain yang punya >.< ,mia just hambek dari tuan nya,ehek =) tak lawa kan??? well, actually mia nak letak pic sendiri,tapi :'( mia tak pandai lorh. ..whuaaaa :'( ,,sabausabau,,kang makan penampo korang pulak tetibe nak nangis bagai *peace* ..mia giler warna ungu,, aww.. menawan rasanya >.< ..sesiapa yang tak suka boleh main jauhjauh lah =P ..mia happy sangatsangat buat header tu.. berabad jugak nak siap kan header tu gua cakap lu..opsss >.< ..tapi mia puas hati dengan hasil nye .. *buat muka comel*.. mia edit just tambah icon cute kat tepi post entry and kat sidebar mia tu :) ..boleh tengok laa hasil yang tak seberapa tu >.< ..ayat yang bergerakgerak tu,mia edit ikot suka hati jee sebenar nye.. huh,, tak sangka pulak menjadi kan ^^,, terasa bangga 2 minit 1000 saat =P ..hah, tu jee kot yang mia edit tadi :) ..papew pun mia rase laa kan yang blog nie 'agak' cute laa,ahakss..agak okeh =P ..

Ehemehem!!! mia nak lari tajuk kejab k :) ..haishhh..mia tak suka ada masalah :'( ,,ngee~ macam lah korang suka kan -,-' , abaikan!!! mia ada masalah dengan capital S ,,whuaaa :'( .. afefasal mia masih ingat 'dia'???? kan dah nyarisnyaris gaduh nie :/ ..mia dah lupa exboyfie mia tapi bila ada orang sebut jee nama dia,confirm dua tiga hari jugak ingat mangkuk tandas tu =..= .tapi mia bertuah jugak sebab my shamie tak macam boyboy yang mia penah kenal :) ..dia seorang penyabar ^^, thanks awak <3 !!! saya suka ayat awak yang kat bawah nie ~~

saya sentiasa percaya awak..setiap manusia ada kelemahan dan saya kikis rasa dalam hati nie untuk awak..saya pun tak sempurna .. awak,pilihan untuk awak sentiasa saya buka..saya bagi ruang dan peluang..cuma jika pilihan itu baik,bermanfaat untuk awak,saya sentiasa ada..tapi kalau memudaratkan saya,minta maaf saya hadir dalam hal itu..sebab kehadiran saya bukan sebagai pakwa atas angin.. saya hadir sebagai kawan, sahabat, teman, rakan, pelindung dan jugak sebagai abang :')

Terima kasih shamie :') ,ammie tak akan kecewakan shamie buat kali ke dua lagi :') ..ammie mintak maaf sangatsangat nie if shamie TERbaca entry nie :') ..statement gedik wa cakap lu =..= ..kesah pulak mia -,-' ..bla bla bla =P 
#saya awak tu mia tukar sebenarnye,bhahahaha =P

AMMIE SAYANG SHAMIE ^^,


 
Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

0 Click And Smile: