⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

bintanggggg!!!

Salam kpd dinda tersayang!!epy bfdy ke 18 tahun my sweet heart....
first time awk sambut bfdy jauh dari fmly tersayang n 'ehem' tercinta..hehe
now awk dah dewasa..hidup sendiri penuh dgn cabaran...
tapi jgn tkut k..saya always ad kat dlm aty awk..sedar or tdk je..huhu
walau pape pun..taniah dah melangkah ke alam pengajian yang lebih tggi..
sekalung rantai kasih sy beri kat awk.. <3<3 hehe

My Sweet Heart saya bersyukur dapat awk n kenali awk ketika itu  dan selamanya..
walau pun jauh awk msh mengajar sy erti setia,sabar n ape mkne cinta tu..
sampai sya x bole jauh2 dari awk..hehehe
saya skg ingin mengikut jejak langkah awk... ;)
saya nk ad lbh dekat dgn awk sebab saya nk jaga awk terus n sampai bile2.....
saya tau mungkin susah tpi saya tetap mencuba n tetap bertahan seperti dlu2...
dan hasil nya sy mlk selamanye..hehe

My Soul...wana u know i'm always love u..i love u soo muuuch!!!!
avery moment i was think about u n hope u alway fine..
My Heart stdy smart n never give up..
always tunai kewajiban n jgn lupe SHAIFUL RAHMAN BIN AHMAD di sni..hehe
bukti kan dan tunjuk dgn erti kasih itu cinta milik kita...

Shamie always menanti AmMie n cinta AmMIe hingga hujung nafas ini..

jasadku hanya 1
nyawaku hanya 1
kasih sayangku ini hanya 1
untuk milik mu

              AmMie <3 ShAmie 
Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

2 Click And Smile:

Himawari Mirsada said...

singgah cni,nice header dear..

WaTaShIwA aYa said...

hye,