⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

Aku RiNDu kAu MoKKkk!!!!

 ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Hai simanis and sikacak semua *muka comel ^.^ ..Dah lama juga mia tak update blog usang nie kan *fuhhhhhh skrin lappy >.< ..Dah bercucu cicit culat labah-labah dalam blog mia nie *apa aku merepek nie -,- .. Eheks, hope followers mia sihatsihat kat luar sana okay =D .. Thank sangat sebab follow blog mia even mia tak berapa nak aktif blogging sekarang nie *kenyik mata .. Mia akan follow you all semula okay.. Daily life mia akan sibuk dengan kolej,hehe .. Assignments menunggu tanpa jemu dan lelah -,- ..namun aku tetap bersamamu assignments *cewahhhhhh ..Nak berdrama pulak aku nie *sepak lajulaju please v_v ..

Back to title *fulamakk,macam pengacara pulak,muehehe.. Mia rindu sangat dekat si gemok yang bernama Nor Farhana *kalau dia baca blog aku, tak pasal-pasal aku kena belasah :) .. Watlek Watpeace *peace sambil buat muka comel .. Entah kenapa rindu mokkk sorang nie :'( ..Maybe rindu gelak ketawa dia macam pontianak kot..hahaha.. Rindu nak bergosip dengan dia mungkin.. Maybe rindu nak bergurau dengan dia kot.. And banyak lagi lah -,- ..Malas nak mengarut mentercarut panjang-panjang kat entry nie sebenarnya  >.< ,muehehe.. Sorry kalau entry agak membosankan T_T ..Dah lama tak post entry kat blog comel nie, so idea agak terbantut and ayat agak membosankan + memhakkktuihhhhhhkan :) *peace no war ..

 
 Aku edit pic nie untuk kau mokkk.. Hope kau suka *kalau tak suka pun 'ade aku kesah =P'
  • Aku rindu kenangan kita wana :'( 
  • Aku doakan kau happy selalu :) 
  • Hope kau tak lupa aku even kau dah ada kawan baru kat kolej kau tu :') *mampu tersenyum ..
  • I'll miss you mokkkk
  • Take care sweetie <3
#Yang kat luar tu jangan main hujan okay, nanti demam mak ayah jugak susah *tetibe -,-'
 

Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

1 Click And Smile:

Hyunzi.com said...

http://misshazirahlolipop.blogspot.com/2013/01/pencarian-sponsor-untuk-ga-akan-datang.html