⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

ShaMie AnD AmMie :)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ^.^
Kehidupan tak semestinya manis seumur hidup kan? Tapi kita boleh atur life kita samada life yang berwarna-warni atau suram. Memang Allah dah tentukan baik buruk perjalanan hidup kita, tapi dengan berkat kesabaran,ketabahan dan sebangai nya hidup kita akan ceria walaupun perit sebelum nya :') ..Semua orang tak nak hidup dalam keadaan suram termasuklah diri aku sendiri. Jadi kita kena menjadikan pengalaman sebagai pengajaran untuk jadi yang lebih baik dari sebelum nya. *pening dengan ayat sendiri -,- .. Harap korang paham lah okay >.<
Kami purple dan kami suka ^.^

Aku bukan nak cerita or ceramah pasal life sebenarnye..Saja nak buat gempak sikit,mueheheheh..Tiga empat hari nie aku dilanda demam rindu *cewahhhhh*..Aku saja panggil batuk,flu and demam menetap dekat badan aku nie >.< ..Memang sengau lah kan suara aku -,- nasib baik tak rock n_n..Disebabkan demam aku nie,perhatian lebih diberi oleh insan yang bernama Shaiful Rahman Bin Ahmad :) muehehe *sukasuka* ..Setelah sekian lama tidak ketemu *ayat gua tak boleh blah babe =P* si tinggi pulang jugak demi aku *ehhh, perasan* .. Tapi thanks sayang sebab balik and jumpa saya yang sakit nie >.< ..Sayang awak sangatsangat <3
motif photo : ?????

Rasa demam nie dah beransur pulih bila jumpa si HERO saya yang sorang nie :) ..Bila dia muncul depan pintu pagar rumah aku, first thing yang dia bagi ialah sweater purple >.< ..Similar sweater with him, winkwink ^.^ .. Jalanjalan dengan dia and teman dia buat assignments yang agak lama giler -,- ..Sampai bosan dibuatnya*jangan marah sayang* eheks,,so memang dia kena kacau lah kan dengan aku,muehehehe..Tapi dia sabar jee dengan kerenah aku yang annoying nak mampus nie >.< ..Sayang awak Tinggi ^^, Aku rasa dekat sangat dengan dia bila dapat jumpa and share macammacam cerita :) .. Thank sebab bagi sweater yang comel and belanja saya makan :) ..

Carving :) my hero buat dengan penuh kesabaran,muehehehehe

Sweater tu besar or aku yang bertambah kecil??? *fikir*

peace no war ^^,v

Dia dengan kerja dia DAN aku dengan 'kerja' aku :)

Bila dia tengah kusyuk *gelang tu*

Dalam pada dia buzy, sempat pulak dia pndang fon -,-

Aku AmMie, Dia Shamie ^.^

Kami suka benda gantung2 nie >.< ,ahaks















Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

0 Click And Smile: