⊱✿CadburyKu✿⊰

Assalamualaikum and AnnyeongAlhamdulillah masih bernafas disaat iniMulakan hari anda dengan senyuman yang ikhlasTERIMA KASIH YA ALLAH

BiLA mARaH mELanDa DiRi

ASSALAMUALAIKUM W.B T
Setiap manusia mempunyai perasan marah bukan? Begitu jugak diri aku sendiri.. Bila kita marah pada seseorang atau sesuatu, feedback yang kita dapat mesti buruk kan..Ya, memang kita boleh lawan perasan marah tu.. TAPI bila kita pendam sesuatu pasti perit bila meluahkan nya..Tersangat lah pedih bila seseorang itu dengar luahkan ketidakpuasan hati kita..

TAPI itu yang terjadi pada aku..Memang aku sayang dia, aku tak nak keluarkan katakata yang teramat pedih bagi dia..Aku tahu salah aku, memang selama nie aku sabar dan terus sabar..Aku tahu aku memang sensitif, keras kepala semua..Aku dah cuba buang semua tu, aku berubah demi dia dan demi aku jugak..Aku tak tahu kenapa aku terlalu marah kat dia..Even salah dia hanya sekecil pasir..

Adakah aku dah berubah??? entah lah, aku nak dia layan aku macam orang lain..Memang susah bagi dia sebab perlu kejar masa untuk aku..Aku memang suka ungkit semua kat dia sebab aku nak dia sedar semua kesalahan yang dia dah buat..Aku tak tahu yang aku nie benci diri sendiri atau aku mula benci dia.. Tapi tak ada sebab untuk aku benci dia, dia segalanya bagi aku..Aku tak nak ade orang lain muncul dalam diri aku, dan aku hanya mahu dia..

Aku tahu aku banyak melukakan hati dia, tapi itu diri aku..aku banyak makimaki dia bagai..Mungkin senang dengan lafas 'MAAFKAN SAYA' ..Mungkin dia akan maafkan aku, tapi kita tak tahu dalam hati dia tersemat dendam pada aku..Hati dia mesti terlalu sakit dan sering sakit sebab perangai aku..Dan aku tahu aku akan hadapi semua itu jugak cepat atau lambat..Aku tak kesah semua tu..Aku kenal dia dan dia kenal aku siapa..Aku tahu dia akan fikir yang aku nie dah mula berubah..Aku tak kesah dia nak fikir apa pun pasal diri aku..Aku tahu diri aku macam mana..

Semua orang tak suka gaduh bukan? tapi itu dugaan untuk kehidupan kita..Aku tak tahu macam mana nak hadapi semua nie..Aku dah penat dengan diri aku sendiri..Aku akan terus marah bila dia spoilkan sikit jee mood aku, dan keluarlah syaitan2 dalam badan aku nie..semua terkeluar dari mulut aku..Aku tahu dia dah tak sabar dengan perangai aku nie..Ape pun keputusan dia, aku terima jee..Sebab itu terbaik untuk dia bukan :)
Saya mungkin bukan yang terbaik untuk awak
Tapi saya sentiasa cuba untuk jadi yang terbaik untuk awak
Saya tahu awak terbaik untuk saya yang annoying ni
Awak tak perlu jadi yang terbaik sebab awak always terbaik dimata saya
Saya always rindu kenangan kita sayang 
Thanks korbankan segalanya demi saya

Terima Kasih Kerana Baca Entry Yang Tidak Seberapa Ini,Sudah Terjah Boleh Follow Pulak Kankan..

3 Click And Smile:

Anonymous said...

Salam..Noor Amira..Saya terima segala kesilapan awak..Saya pun tak sempurna..Saya sendiri banyak kelemahan awak..saya sendiri menghampa kan awak..lukakan hati awak..degil dengan awak..awak saya sedar silap saya buat..saya sentiasa maafkan awak..salah awak tak terlintas dan lekat dihati saya..awak apa saya buat dan saya tidak lakukan ada sebab tersendiri..mungkin untuk kebaikan saya atau mungkin juga untuk kebaikan awak dan mungkin juga untuk kebaikan bersama..awak saya sentiasa mencintai awak..always..

Nur Afridayati said...

Done follow u back....TQVM

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaaa